10 תשובות
אתון, זה כמו שלאריה נקבה קוראים לביאה, ככה החליטו:')
^ואי אבל למה מה הקטע, מה הדחף להגיע לחמים זה כל כך מטומטם.
אנשים אשכרה אכפת להם מהשאלות של אנשים ועונים ואתה אפילו אומר שלא אכפת לך.
זה פשוט עצוב ומדורדר.
שואל השאלה:
אבל זה שאלה על חמור אז אני לא חושבת שצריך להיות אכפת בישביל לשאול את זה
שואל השאלה:
ופשוט משעמם לי וזה לא מטומטם זה פשוט משהו שאני רוצה
תמיד אפשר למחזר שאלה שכבר הייתה בחמות
או לכתוב על נושאים רגישים כמו שוביניזם להטב סכסוך ישראלי פלסטיני
מה עדיף בנים או בנות וכל החרטה הזה
בהצלחה
אתון
וזה כמו למה יש שור ופרה, גמל ונאקה
שואל השאלה:
חחח ידעתי משהו לא בסדר במילה תודה
לא עיתון אתון