9 תשובות
נראה לי שכן
ברור למה לא?
אנונימית
אפשר אבל רצוי שלא..
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
יש רצוי ויש מצוי
שואל השאלה:
נוו
נוו
אחרי שעושים סתימה לא צריך להיות בצום או משהו כזה ?
שואל השאלה:
לא
לא
אם את בלי הרדמה אפשר
פעם אחת אמרו לי שעדיף לא לאכול דברים שעלולים להשאיר צבע על הסתימה כמו קפה אבל בורקס נשמע בסדר
פעם אחת אמרו לי שעדיף לא לאכול דברים שעלולים להשאיר צבע על הסתימה כמו קפה אבל בורקס נשמע בסדר
באותו הנושא: