9 תשובות
נראה לי שכן
ברור למה לא?
אנונימית
אפשר אבל רצוי שלא..
שואל השאלה:
למה לא?
&.
יש רצוי ויש מצוי
שואל השאלה:
נוו
&.
אחרי שעושים סתימה לא צריך להיות בצום או משהו כזה ?
שואל השאלה:
לא
&.
אם את בלי הרדמה אפשר
פעם אחת אמרו לי שעדיף לא לאכול דברים שעלולים להשאיר צבע על הסתימה כמו קפה אבל בורקס נשמע בסדר