6 תשובות
מה עשית מזה סבטוחה היא כולה מתאמנת שיהיה לה לבריאות
היא יכולה פשוט להתאמן ולאכול בריא היא לא חייבת להרעיב את עצמה בשביל להתאמן
מה אכפת לך אם היא לוקחת את עצמה בידיים אולי כדי לתת לזה לקרות אבל אם את רואה שזה מוגזם וזה כבר נהיה לא בריא תדברי איתה
מה הבעיה? היא רק מתאמנת.
ספורט זה תמיד טוב
כל הכבוד שאת דואגת.
כולה מתאמנת לא כל צעד או תזוזה שעושים זה הפרעות אכילה...
יכול להיות את סתם מגיעה למסקנות יש סיכוי היא לא עושה את זה במובן כזה אלה פשוט בריאות וגוף יותר "יפה"