6 תשובות
תכנסי לוואן פיס נקאמה, יש שם סיפור מעריצים מגניב בשם "איך הצלחתי את אייס" שכנראה תאהבי.
מי לעזאזל יבכה מהמוות המפגר הזה
זה היה צפוי שהוא ימות
שואל השאלה:
איך להתגבר? פליז תבינו אותי
אנונימית
המוות הכי לא עצוב שיש
לקחת מגב לשטוף את הדמעות או לקרוא לאחד ההורים לשטוף אם את לא יודעת לשטוף ואז להמשיך לפרקים הבאים