6 תשובות
תכנסי לוואן פיס נקאמה, יש שם סיפור מעריצים מגניב בשם "איך הצלחתי את אייס" שכנראה תאהבי.
מי לעזאזל יבכה מהמוות המפגר הזה
זה היה צפוי שהוא ימות
שואל השאלה:
איך להתגבר? פליז תבינו אותי
איך להתגבר? פליז תבינו אותי
אנונימית
המוות הכי לא עצוב שיש
לקחת מגב לשטוף את הדמעות או לקרוא לאחד ההורים לשטוף אם את לא יודעת לשטוף ואז להמשיך לפרקים הבאים