5 תשובות
יש מאמנים בחדכ, תתייעצי איתם בהתחלה, יש גם הרבה דברים ותוכניות מסודרות באינטרנט
שאלה יפה
צוברים ניסיון כל אחד שמתאמן בחדכ לא היה לו מושג מה עושים ואיך עושים בהתחלה
תבקשי ממאמן שיבנה לך תוכנית והוא יסביר לך על התרגילים והכל ועם הזמן את תשתפרי
אם יש לך חברים שמתאמנים לכי איתם שיסבירו לך יתנו לך הסברים וכאלה ואל תתביישי לבקש עזרה מהמאמנים שם אם את לא בטוחה בטכניקה שלך
צוברים ניסיון כל אחד שמתאמן בחדכ לא היה לו מושג מה עושים ואיך עושים בהתחלה
תבקשי ממאמן שיבנה לך תוכנית והוא יסביר לך על התרגילים והכל ועם הזמן את תשתפרי
אם יש לך חברים שמתאמנים לכי איתם שיסבירו לך יתנו לך הסברים וכאלה ואל תתביישי לבקש עזרה מהמאמנים שם אם את לא בטוחה בטכניקה שלך
שואל השאלה:
אז אולי פשוט פעם אחת לקחת מאמן שיעזור לי לבנות תוכנית ואיך להשתמש במכשירים שאני אצטרך ואז להמשיך בה לבד?
אז אולי פשוט פעם אחת לקחת מאמן שיעזור לי לבנות תוכנית ואיך להשתמש במכשירים שאני אצטרך ואז להמשיך בה לבד?
כן בדיוק ככה אני התחלתי לקחתי מאמן הסביר ואז ממשיך לבד
הכי טוב לפעמים להתחיל עם חברים ואז אחר כך מתרגלים ללכת לבד
באותו הנושא: