17 תשובות
מה שתוק אמרת שמפחיד לך.. הסברתי לך למה זה באמת לא טוב. מדובר בבן שלך
אם אין לך את המשאבים ואת הכסף לדאוג לילד שלך אז עדיף לך לעשות הפלה.
בת כמה את?
אנונימית
אם את חושבת שזה לא הזמן, ואת לא מסוגלת כלכלית ופיזית, ואין לך תמיכה, תפילי
לא את ולא העובר צריכים לחוות את הסבל הזה
^^^^^^הפלה זה לא רצח נתחיל בזה!
אל תהיי אמא עם את לא מוכנה לזה נפשית.
אבל קחי לך זמן לחשוב על זה, זו לא החלטה שמחליטים כלכך מהר.
שואל השאלה:
מי אמר שזה בן יא דלבדיוב
עדיף להפיל אם אין לך את האמצעים ואת בגיל הלא מתאים ואם את בגיל מתאים שתדעי שיש עמותות שעוזרות עם דברים לתינוק, את תצטרכי לחשוב על זה ועל ההשלכות לכאן או לכאן, הכי חשוב לא להקשיב לאנשים חשוכים כמו בתשובה הראשונה לאף אחד אין זכות לשפוט אותך. במיוחד הוא. אין רחם אין דעה❤
למה אתם מאמינים לה, היא גם עשתה ספאם מקודם שהיא שכבה עם 12 גברים והיא בהיריוו
אנונימית
שואל השאלה:
10* זה לא ספאם אני רצינית מספיק
לא, תסמכי על הקב"ה, שמי שנותן את החיים - נותן גם את המזון.
אנונימי
שואל השאלה:
קח אתה את הילד וגדל אותו
^הייתי רוצה. באמת..
אנונימי
יש אימהות יחידניות שממש בוחרות בזה ומוכנות לעשות הרבה בשביל זה
שואל השאלה:
שתוק
הפלה זה רצח אל תפילי
תשמעי אני בתור אחת שעברה הפלה חושבת שאם יש לך את המצעים ואת חושבת שאת יכולה לגדל ילד תביאי את התינוק אבל אם אין לך את האמצעים לגדל במיוחד בגיל כזה עדיף להפיל.
תשמעי אני לא אשקר לך זה לא תהליך שהוא קל וכן כנראה יהיה לך על זה הרבה מאוד מצפון,וזה הרבה לעקל, אני חושבת שאת לא במצב של להביא את הילד אחרת לא הייתי מתלבטת בכלל. אם את חושבת שאת לא מסוגלת פשוט אל תביאי. זה תהליך קשה ומתסבך וזה באמת לא פשוט אבל זה יכול להרוס לך את החיים אם את תבחרי להביא אוצו ולא יהיה לך איך לגדל אותו ולדאוג לו, זה יכול להרוס גם לו. אני גם לא יודעת את הסיפור שעומד מאחורייך ואני לא באמת יודעת מה קרה לך אז אני לא אשווה אבל אני חושבת שבגיל הזה לא צריך להביא ילד לעולם אי אפשר באמת לתת לו את מה שהוא צריך כי את עוד בעצמך ילדה. ממליצה לחשוב על זה הרבה להתייעץ עם קרובים אלייך. הכי חשוב שבסופו של דבר תהיי שלמה עם ההחלטה שלך ושהסובבים שלך יהיו איתך בכל החלטה.
מזל טוב!
לדעתי ממש עדיף להשאיר את התינוק ולא לעשות הפלה
אבל מבינה שזה ממש מלחיץ אותך להביא ילד ולגדל אותו לבד, זה באמת נורא מלחיץ וזה ידרוש ממך הרבה מאמץ, אבל לדעתי זה שווה את זה
הפלה זה לא דבר קל, הפלה פוגעת בהרבה נשים נפשית ופיזית
לילד שלך כבר יש חיים, דנא יחודי משל עצמו ויכול להיות שאפילו יש לו לב פועם!
לא מוותרים על ילד בגלל כסף
יש אגודה בשם אגודת אפרת שעוזרת לנשים במצב שלך
את מוזמנת לפנות אליהם
אני מקווה שתבחרי את הבחירה הנכונה ושיהיה לך בהצלחה
אם את צריכה מישהו לדבר איתו אני תמיד פה❤
קישור לאגודת אפרת-
https://www.efrat.org.il/
אנונימית
תהליך שתוק באמת
תעשי מה שאת מרגישה לנכון אם את ממש בחודש הראשון ואת יודעת שאין לך דרך לטפל בו תפילי
אנונימי