16 תשובות
פלילי לא
לא.
ככה 90% מהאנשים יהיו בכלא והמדינה תקרוס
ככה 90% מהאנשים יהיו בכלא והמדינה תקרוס
ממש לא.
צריך להגביל את הכוח של החוקה על חיי היום יום שלנו, לא לתת לה לגיטימציה להתערב עוד.
צריך להגביל את הכוח של החוקה על חיי היום יום שלנו, לא לתת לה לגיטימציה להתערב עוד.
שואל השאלה:
אבל אם זה יהיה פלילי אתם לא חושבים שזה יוריד את כמות הבגידות? וגם העובדה ש90% מהמדינה תהיה ככה בכלא זה נורא
אבל אם זה יהיה פלילי אתם לא חושבים שזה יוריד את כמות הבגידות? וגם העובדה ש90% מהמדינה תהיה ככה בכלא זה נורא
^^
מה שיוריד את כמות הבגידות זה חיזוק תא משפחתי, לא הוספת חוקה שגורמת לשליטה של המדינה על חיינו.
מה שיוריד את כמות הבגידות זה חיזוק תא משפחתי, לא הוספת חוקה שגורמת לשליטה של המדינה על חיינו.
זה נכון שבגידה לא בסדר אבל ממש לא פלילי
לא, אלה דברים אישיים ויותר מורכבים מאשר לדוגמה לקלל מישהו(שזה פלילי), לא חושבת שהחוק צריך להתערב בעניינים שבינו לבינה, זה עניינים פרטיים, זה כמו שיהיה חוק על זה שלא בא לך לדבר עם אבא שלך או לא יודעת מה, זה כבר פוגע בחופש הפרטי.
לא כי זה אישי, אמנם זה לא בסדר וזה חמור אבל זה לא כללי
לא
כן, זאת התעללות נפשית, בדיוק כמו לשכנע מישהו לפגוע בעצמם, וכו
לא חושב שזה בסדר אבל זה לא דבר פלילי
באותו הנושא: