התחברות
הרשמה
תגידו הגזמתי לדיאטה?
בוקר - לחם מחיטה מלאה וטונה וקצת מיונז (אני יודעת שזה פחות בריא) אבל באמת שלא שמתי הרבה
בייניפ- נייצר וואלי 190 קל
צהריים- ירקות מבושלים
סלט וחזה עוף
ערב - חביתה סלט ולחם מלא
25 במאי 2022, 15:17
תפריטים
ערך קלורי
ירידה במשקל
הגזמה
תפריטים לדיאטה
תשובה אחת
נייצ'ר וואלי ומיונז ממליצה לא לצרוך בכלל אבל כל הכבוד סהכ
השאלה היא רק הכמויות
אנונימית
באותו הנושא:
אני בדיאטה והשבוע קצת הגזמתי ואכלתי 3 המבורגרים, אני נראת כאילו עליתי מלא במשקל, הגיוני?
סבבה איך שאכלתי היום או שהגזמתי? דיאטה
אני בדיאטה ואכלתי היום דייסה בבוקר עוף עם אורז בצהריים ושתי ביצים בערב הגזמתי??
אכלתי היום גרגר פתיתים הגזמתי נכון? ממחר דיאטה!!
אני בדיאטה ואני ממש מנסה להקפיד ואני לא יודעת אם הגזמתי היום..המשך בפירוט
לכולנו יש את החברה הזאת שהיא סטוקרית בהגזמה אבל ממש בהגזמה.תגידו לי שאני לא היחידה (?)
תגידו לי אם אני הגזמתי... כנסו דחוף!
תגידו .. הגזמתי לדעתכם?
טו מאצ לדיאטה? יוגורט58 קלוריות+ כמעט רבע אבטיח, חזה עוף אחד לא הרבה+מלפפון+5 עגבניות שרי+2 עלי חסה, הגזמתי עם האבטיח?
למה *כמעט*** רשמתי כמעטט אל תגידו למה אתה מכליל אז למה כמעט כולם כאן מדוכאים בהגזמה?!
זה מה שאכלתי היום ואני בדיאטה , הגזמתי?