8 תשובות
אם זנ חד פעמי לא יקרה כלופ אבל לא מומלץ לשתות יותר מ2
תעלי באש ותפליצי טרול
אנונימית
לא
שואל השאלה:
כן זה חד פעמי כי הייתי ממש עייפה ולא רציתי ללכת לישון כי אני מנסה לסדר את השעות שחננ
לא אחזור על זה
כן זה חד פעמי כי הייתי ממש עייפה ולא רציתי ללכת לישון כי אני מנסה לסדר את השעות שחננ
לא אחזור על זה
אנונימית
אם עד עכשיו לא קרה לך כלום כנראה שלא אבל זה לא מומלץ
לא בריא, צבע השיניים ישתנה, לא תצליחי להירדם.
מיום אחד לא ככ אבל אם תמשיכי ככה כן
לא בריא וגורם לדופק מהיר אבל לא.
באותו הנושא: