6 תשובות
אני הייתי ממחוז מרכז, חולצה לבנה
ואתה?
ואתה?
זה היה מדהים, היתה אווירה פשוט מדהימה! וגם לראות כל כך הרבה ילדים בגילי מכל הארץ זה היה די מרגש
שואל השאלה:
לגמרי
לגמרי
אנונימי
שואל השאלה:
כן,הכרתי/דיברתי מישהי מעיר אחרת גם ממחוז צפון אבל לא הספקתי לשאול מאיפה בדיוק או השם שלה או כל דבר אחר וכנראה אני לא אראה אותה בחיים,אבל בסך הכל היה ממש כיף
כן,הכרתי/דיברתי מישהי מעיר אחרת גם ממחוז צפון אבל לא הספקתי לשאול מאיפה בדיוק או השם שלה או כל דבר אחר וכנראה אני לא אראה אותה בחיים,אבל בסך הכל היה ממש כיף
אנונימי
נחמד, נהנת?
שואל השאלה:
אני הייתי עם חולצה סוג של כחול בהיר ,טורקיז מחוז צפון
אני הייתי עם חולצה סוג של כחול בהיר ,טורקיז מחוז צפון
אנונימי
באותו הנושא: