6 תשובות
כי זה משעמם יותר כיף עם חברים
אבל מי שנהנת למה לא
שואל השאלה:
האמת אין לי הרבה חברים כולם בפנימיות... ככה שגם אם אני רוצה אין לי מה לעשות
אנונימית
זה די כיף את האמת אבל אני מרגיש בודד
מחזקת אותך
לא רואה משהו מוזר בזה, תהני
צודקת