תשובה אחת
שואל השאלה:
כאילו אני ממש לא מתעניינת בחלק המעשי של קולנוע ואין לי עוד מה להרחיב חוץ ממדעי החברה.. חשבתי אולי להרחיב עוד מדעי במקום הומני.. מדעי החברה זה קשה כאילו?