תשובה אחת
שואל השאלה:
כאילו אני ממש לא מתעניינת בחלק המעשי של קולנוע ואין לי עוד מה להרחיב חוץ ממדעי החברה.. חשבתי אולי להרחיב עוד מדעי במקום הומני.. מדעי החברה זה קשה כאילו?
כאילו אני ממש לא מתעניינת בחלק המעשי של קולנוע ואין לי עוד מה להרחיב חוץ ממדעי החברה.. חשבתי אולי להרחיב עוד מדעי במקום הומני.. מדעי החברה זה קשה כאילו?
באותו הנושא: