למה לבית הספר נראה הגיוני שאני אסע שעה באוטובוס רק בשביל להחזיר ספר לספריה?!?!!?
אני ביב וכבר לא באה בכלל לבצפר כי כבר כל הבגרויות נגמרו עכשיו בבוקר נזכרו להגיד לנו שיש תלמידים שלא החזירו ספר לספריה והם חייבים להביא עד יום ראשון אני לא נמצאת בשום יום בבית ספר, גם חברים שלי כבר לא, אין לי אוטו והנסיעה באוטובוס היא חצי שעה כל כיוון באמת נראה למישהו בסדר שאני אבזבז שעה בנסיעה לבית ספר בשביל להיות שם שתי דקות?!?!!?!?!?! אני ממש לא מבינה את זה!!!!