6 תשובות
סביר באופן מחשיד
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתם צורות או תחביר?
אני עשיתי צורות היה לא קשה מידי האמת
היו לי כמה טעויות לא יותר
אבל נראלי שאלה 17 עם הידונו שהיה משפט והיה צריך להקיף והיה כתוב מתחת לכתוב את הבניינים של שני השמות כתבתי במקום זה את השורש ! יצאתי דפוקה אבל זה בקטנה בטח ביחד זה יוצא נקודה אולי או שתיים
עשיתם צורות או תחביר?
אני עשיתי צורות היה לא קשה מידי האמת
היו לי כמה טעויות לא יותר
אבל נראלי שאלה 17 עם הידונו שהיה משפט והיה צריך להקיף והיה כתוב מתחת לכתוב את הבניינים של שני השמות כתבתי במקום זה את השורש ! יצאתי דפוקה אבל זה בקטנה בטח ביחד זה יוצא נקודה אולי או שתיים
אנונימית
ממש אחלה
היה לי מעולה
היה טוב חוץ מהחלק האחרון שהיה ממש קשה
צורות
באותו הנושא: