9 תשובות
הולך לבד או יותר ממישהו אחד
שואל השאלה:
מה לבד עדיף לא ללכת
אנונימית
הולך עם חברים או לבד. זה לא פחות מהנה
חבריםם
שואל השאלה:
אני מפחדת שלכולם יהיה עם מי ללכת ולי לא
אנונימית
^^^^ הרוב עושים ביחד כחבורה, זה לא כמו בסרטים שהכל זה שירים רומנטים. חבל לפספס חוויה בשנה האחרונה שלכם ביחד כילדים
יש הרבה שאין להם עם מי ללכת, זה סתם מרגיש ככה. בדר"כ הם מגיעים עם חברים
הולכים שלישייה או לבד