24 תשובות
הוא רוצה מערכת יחסים פתוחה? לא מוצא חן בעייניך? תעיפי
אם את רוצה גבר אמיתי ונאמן לך אז כןן
לא? אני מניח שאת טרול אבל זה טבעי שהוא ככה, רוב הגברים שבזוגיות עדיין נמשכים לנשים אחרות. אם הוא עושה עם זה משהו ובוגד זה כבר סיפור אחר
במובן של מה אבל. סתם נמשך? אם כן זה נורמלי גם את כנראה רואה גברים אחרים כחתיכים ונראים טוב אבל אם הוא אומר בכוונה של לבגוד בך איתם תיפרדי
מז"א נמשך? נמשך באופן כללי או בקטע שהוא רוצה להיות איתן חוץ ממך?
כולם נמשכים לעוד אנשים כי הם חושבים שהם נראים יפים מבחוץ,לאו דווקא באופן מיני, אי אפשר לשלוט בזה. השאלה היא אם אתה עושה משהו לגבי זה - בוהה, מטריד וכאלה...
כולם נמשכים לעוד אנשים כי הם חושבים שהם נראים יפים מבחוץ,לאו דווקא באופן מיני, אי אפשר לשלוט בזה. השאלה היא אם אתה עושה משהו לגבי זה - בוהה, מטריד וכאלה...
ממש לא
זה טבעי ואף אחד לא שולט במשיכה שלו
כולם נמשכים להרבה אנשים אז פתאום בזוגיות הכל נעלם? תסמכי עליו שהוא רק איתך והכל טוב.
זה טבעי ואף אחד לא שולט במשיכה שלו
כולם נמשכים להרבה אנשים אז פתאום בזוגיות הכל נעלם? תסמכי עליו שהוא רק איתך והכל טוב.
שואל השאלה:
זה עצוב כי אני באמת אבל באמת לא נמשכת לאף אחד חוץ ממנו
כי המשיכה שלי עובדת על רגש ואצלו לא
זה עושה לי עצוב
זה עצוב כי אני באמת אבל באמת לא נמשכת לאף אחד חוץ ממנו
כי המשיכה שלי עובדת על רגש ואצלו לא
זה עושה לי עצוב
אנונימית
זה לא אשמתו. כשאת מתחברת למישהו את מתחילה להימשך אליו. הוא פשוט נמשך למי שיפה.
^^ככה זה בנים
עם כל ההבלים שמטיחים בנו לפעמים, זה באמת משהו בעייתי שמאפיין אותנו :)
עם כל ההבלים שמטיחים בנו לפעמים, זה באמת משהו בעייתי שמאפיין אותנו :)
שואל השאלה:
לפחות אתם כנים לגבי זה ומודעות עצמית זה דבר טוב
לפחות אתם כנים לגבי זה ומודעות עצמית זה דבר טוב
אנונימית
^^וגם החבר שלך כן
תראי איזה חמוד
לא להפרד.
תראי איזה חמוד
לא להפרד.
שואל השאלה:
ועוד איך שיש משיכה לפי רגש
ועוד איך שיש משיכה לפי רגש
אנונימית
פעם במכונית
את ממש טועה מצטער אבל ממש לא כל הבנים ככה לי אישית היה לי קרא קראש מישהי אחת היפות אחרי חודש הבנתי שאין לה אופי הכי ואני לא מתחבר לאופי שלה וזהו זה הוריד לי ממנה רצח (אחריי חודשיים גיליתי שגם לה יש עלי אבל זה לא משנה )
ואני רק דוגמא
יש עוד המון המון בנים ככה
את ממש טועה מצטער אבל ממש לא כל הבנים ככה לי אישית היה לי קרא קראש מישהי אחת היפות אחרי חודש הבנתי שאין לה אופי הכי ואני לא מתחבר לאופי שלה וזהו זה הוריד לי ממנה רצח (אחריי חודשיים גיליתי שגם לה יש עלי אבל זה לא משנה )
ואני רק דוגמא
יש עוד המון המון בנים ככה
אנונימי
לא
זה נורמלי שהוא נמשך לבנות אחרות חוץ ממך אבל הוא בוחר להישאר איתך
זה נורמלי שהוא נמשך לבנות אחרות חוץ ממך אבל הוא בוחר להישאר איתך
^^^זה מסובך
מה שאמרת לא סותר את זה ממש
מה שאמרת לא סותר את זה ממש
כאילו מה זה נמשך לעוד בנות הן לא כמו האישה שאתה מתאר שהייתה רעה אליך
תעיפי אותו בבעיטה
ברור
צודקת יש משיכה לפי רגש
אצל בנים זה מראה
קיימות יותר בנות שיש להן משיכה לפי רגש
יש פעמים שגם אצל בנים אם הוא ממש מאוהב אחרות לא יעניינו אותו אלא רק הבת זוג שלו אבל אני בספק גם לזה חח
אצל בנים זה מראה
קיימות יותר בנות שיש להן משיכה לפי רגש
יש פעמים שגם אצל בנים אם הוא ממש מאוהב אחרות לא יעניינו אותו אלא רק הבת זוג שלו אבל אני בספק גם לזה חח
אם הוא אוהב בנות אחרות למרות שזה גם אבל בכל זאת הוא לא שווה אותך שילך אליהן
הקטע של משיכה הוא שונה בין בנים לבנות
לבנות בדרך כלל זה באמת דרך הרגש וקודם כל היכרות עם הבן אדם ובנים פשוט נמשכים לכל בת שהם חושבים שהיא יפה בין אם היא טיפשה ובין אם לא
לבנות בדרך כלל זה באמת דרך הרגש וקודם כל היכרות עם הבן אדם ובנים פשוט נמשכים לכל בת שהם חושבים שהיא יפה בין אם היא טיפשה ובין אם לא
אנונימית
^לא נראה לי שהכוונה לאוהב
טבעי להימשך לעוד בנות
לא בסדר זה לעבור את הגבולות שהכתבתם לעצמכם.
לא בסדר זה לעבור את הגבולות שהכתבתם לעצמכם.
לא,
זה טבעי והגיוני לגמרי.
כמו שאמרו יש הבדל בין להימשך לבין לעשות משהו.
אל תפרדי ממנו
זה טבעי והגיוני לגמרי.
כמו שאמרו יש הבדל בין להימשך לבין לעשות משהו.
אל תפרדי ממנו
באותו הנושא: