שאלה: רשמו כיצד מתבצע תהליך ההנדסה הגנטית תשובה שלי: 1. בידוד בתאי הדנא המכיל את הגן הרצוי. 2. החדרת מקטע הדנא שבודדנו לנשא 3. הגן המתבטא בחיידק מהונדס (ועובר תעתוק ותרגום)ומתקבל תוצר חלבוני. 4. הגן עובר לצאצאי החיידק פליז תכתבו לי אם זה נכון או לא זה על 10 נקודות בונוס בציון הסופי ואני חייבת לקבל אותו