5 תשובות
בטח. חברות של שני אנשים לא תמיד תהיה משהו מעבר
כן, ברור. כי כשיש מגוון מטורף כל כך של אנשים, כל אחד מפתח טייפ. ואז אין בעיה להתחבר עם אדם שהוא ''לא הטייפ'' שלך למטרת ידידות בלבד. אם היו רק גבר ואישה בעולם זה לא היה אפשרי
כן