7 תשובות
אין לי מושג אבל דגל מגניב.
יחסי ארה"ב וישראל נראה לי
ארה"ב וישראל
נראה לי זה תנועה בארצות הברית של האפריקאים האלה שהם ציונים בטירוף למרות שהם לא יהודים
אבל לא בטוח
אבל לא בטוח
נראה כמו משהו אנטישמי. לדעתי הכוונה היא שיהודים שולטים בארה"ב, זו הקונספירציה הכי מפורסמת על היהודים, שהם כביכול מנסים להשתלט על העולם ועומדים מאחורי כל הגופים המשפיעים בעולם.
הנה דוגמה קצת יותר ברורה.
הנה דוגמה קצת יותר ברורה.
קישורים מצורפים:
אנונימי
בתמונה רואים את התפשטות היהודים (בדמות תמנון) שמשתלט על הקפיטול (בית המחוקקים של ארה"ב).
יכול להיות שאני טועה ושהדגל הזה זה משהו ידידותי אבל לי זה נראה משהו אנטישמי.
יכול להיות שאני טועה ושהדגל הזה זה משהו ידידותי אבל לי זה נראה משהו אנטישמי.
אנונימי
שואל השאלה:
^גם לי זה נראה משהו אנטישמי, אני חושבת שאתה צודק
פשוט אני זוכרת שלמדנו על קריקטורות אנטישמיות בהיסטוריה ואז ראיתי תמונה שגם מעבירה את המסר שישראל נשענת על ארה"ב.
^גם לי זה נראה משהו אנטישמי, אני חושבת שאתה צודק
פשוט אני זוכרת שלמדנו על קריקטורות אנטישמיות בהיסטוריה ואז ראיתי תמונה שגם מעבירה את המסר שישראל נשענת על ארה"ב.
אנונימית
באותו הנושא: