2 תשובות
לומדים חשבונאות שנה ראשונה, י׳. עוסקים בכל הטפסים של מעמ, חשבונית, קבלה כל הדברים מהיום יום. רוב החומר הוא לא עיוני בי׳ וביא מתחיל נושא הכלכלה שזה יותר עיוני..
אנונימי
המלצה שלי אל תלכי לשם זה סתם בולשיט הייתי בה ואז עברתי לביולוגיה את תצטערי על זה שתלכי לשם