5 תשובות
כשאת עונה על שאלה יש לך חץ קטן כזה ואז אפשרות לבחור מענה אנונימי
אי אפשר לכתוב חברים לעט באנונימיות
חברים לעט, אי אפשר, לענות יש סימון קטן כשכותבים את השאלה, מענה אנונימי
לפני שאת עושה שלח כשאת עונה על שאלה יש חץ קטן בשמאל למעלה ואז את מגדירה שהתשובה אנונימית
בחברים לעט אי אפשר לפרסם מסר אנונימי
ניתן לשנות בתשובה בחץ הקטן שנמצא משמאל "מענה אנונימי"
בחברים לעט לא ניתן לכתוב באנונימיות