4 תשובות
אתה היית קוף אני לא הייתי קוף פעם
אולי אתה היית קוף, אני לא.
בני האדם מחולקים לעמים שונים, צריך לחלק שפות שונות.
בני האדם מחולקים לעמים שונים, צריך לחלק שפות שונות.
קהילות מבודדות של אנשים ממציאות שפות שונות משלהם כי אין להם דרך לתאם אותם. בעשורים האחרונים הבידוד נהיה פחות ופחות משמעותי בזכות הנגישות הגוברת של תקשורת, ככה שמתחילה להיווצר שפה משותפת.
כי בני האדם היו מפוזרים בהמון מקומות בעולם והם לא יכלו לשמוע את הקולות של אנשים אחרים אז הם השמיעו קולות משלהם, וכך זה נהפך לשפה.
כיום אנחנו מצליחים לדבר במגוון שפות שונות ולא כמו חיות, מפני שיש לנו את היכולת לזכור יותר דברים ולהשמיע יותר מילים. בעלי חיים יכולים רק להראות את מצב רוחם, כיצד הם מרגישים והם גם יכולים לסמן מאיזה כיוון מגיעה סכנה, רק שאנחנו, בני האדם, מנסחים את זה בצורה שונה, בעזרת מילים.
כיום אנחנו מצליחים לדבר במגוון שפות שונות ולא כמו חיות, מפני שיש לנו את היכולת לזכור יותר דברים ולהשמיע יותר מילים. בעלי חיים יכולים רק להראות את מצב רוחם, כיצד הם מרגישים והם גם יכולים לסמן מאיזה כיוון מגיעה סכנה, רק שאנחנו, בני האדם, מנסחים את זה בצורה שונה, בעזרת מילים.
באותו הנושא: