13 תשובות
בטח
בתאבון!
תעשי מה שהלב שלך אומר לך
כן תאכלי מה שבא לך הכל בסדר אל תרעיבי את עצמך בשביל אף אחד טוב?
שואל השאלה:
לא בא לי להשמין אני צריכה להרזות
אנונימית
ברור שזה בסדר בתיאבון!
כן ברור, מותר מידי פעם
בתיאבון
שואל השאלה:
תודה
אנונימית
בתאבון כן
ברור בתאבון
כן בתיאבון
להרעיב את עצמך זה דרך לא טובה להרזות תעשי ספורט ותחזקי את השרירים תתחילי מ40-50 כפיפול בטן וכל אלה כל יום ואם את עדיין בוחרת בדיאטה אז מותר לעשות הפסקה מידי פעם זה לא עושה כלום ועדיף לך אימונים יש אפליקציות גם
תאכלי כמה שבא לךך
חיים פעם אחת אז כן זה בסדר
אבל עדיף לאכול ביום יום אוכל קצת יותר בריא :)