6 תשובות
1 לא יודעת לא סיימתי
2אילבן3>>
כן
ננסי
לדעתי היא הכי פחות טובה עד עכשיו והופר וננסי
כן
כן, חד משמעית.
אילבן, וויל, מקס, דסטין, רובין, סטיב, הופר
1.לא, היא מרגישה לי ממש שונה ולדעתי הם מוסיפים יותר מידי דמויות חדשות שזה כבר הורס.
2. סטיב,וויל,ננסי