17 תשובות
לא
לא ב-2022.
הוא אחלה טלפון
לא
עכשיו לא קונים אייפון מתחת ל12
כן זה אחלה טלפון
אהל לדעתי כדאי להוסיף עוד קצת ולקנות דגם חדש יותר
כי ב xr העידכונים העתידיים לא יתעדכנו
כי עבר 5 שנים מאז שהוא יצא
^^ 4 שנים מאז שהוא יצא, וכנראה עוד 3-4 של עדכונים.
אפל מספקים עדכונים להרבה מאוד זמן (יותר מפי 2 מהמתחרה המוביל בזה..), אז זו פחות בעיה.
אבל עם זאת, כמו שאמרתי לדעתי לא כדאי. מוצרים של אפל בקושי יורדים במחיר עם הזמן, אז עדיף לקנות חדש יותר בד"כ.
לאמא שלי יש xr והוא לא מקבל יותר עדכונים
לי יש 11 ואתמול היה לי עדכון חדש
^ אין שום סיכוי שהוא לא מקבל עדכונים. גם האייפון 6s עדיין מקבל.
ואתמול לא יצא עדכון חדש.
אתם יכולים לאזור גם לי? מה יותר כדי se הוא xr וכמה שנים נשאר לעדכונים שלהם
לעזור
בשאלה הראשונה התכוונתי לאייפון se ואייפון xr ומה יותר שווה לקנות
יש את ה se החדש
לדעתי אותו עדיף
מצלמה ומעבד טובים טביעת אצבע
ואחלה טלפון שבעולם
אני התכוונתי לse 2020 הוא את הxr
אני יודע
לxr אין טביעת אצבע
אוקי תודה רבה
בכיף ויש se 2021 ממליץ אותו לקנות