7 תשובות
כן בקל, שיננית זה תמיד תירוץ טוב
Low
שואל השאלה:
^לא זה לא עובד ככה אני לא יכוךה לפספס אימון בגלל שאני נפגשת עם חברה, זה מה שאני אומרת למאמן שלי לא לאמא שלי או למישהו אחר
כן
אולי תגידי שאת נפגשת עם חברה
כן שיננית זה מעולה