4 תשובות
שיעשה מה שהוא יכול, ושהלחץ של הלימודים לא שווה את הבריאות הנפשית שלו.
תאמרי לו להירגע ישהכל טוב ושיעשה רגע הפסקנ ויילך לנשום קצת אוויר
שהכל בסדר, שינשום עמוק יעשה הפסקה יצא לעשות סיבוב ויחסור יותר מרוכז
שיעשה מה שהוא יכול ושלא ישכח שהבריאות הנפשית שלו יותר חשובה מעבודות

(אני עם חרדות באופן קבוע בגלל עבודות ומבחנים אז מבחינתי אלו רק מילים)
אנונימית