8 תשובות
סבבה לגמרי
שואל השאלה:
אבל איך מבחינת תנועה?
אנונימי
שואל השאלה:
לא יהיה עומס לדעתכם? אני כבר ניגש לטסט שלישי, באלי לסיים..
אנונימי
בגלל שזה יום שישי לא יהיה כלכך ריק כמו ביום יום בשעה הזו
אבל בסהכ בסדר
בהצלחה
לא טוב
סבבה לגמרי!!!
לא מוקדם מדיי. מעולה.
שעה טובה
זו שעה שהתנועה יחסית לא גדולה