13 תשובות
שמעי את קצת חיה בהזיות
כן זה קצת בחיים לא יקרה
לפי דעתי כולם יהיו ביסקסואלים
אנונימית
תעשי על זה סדרה
זה אף פעם לא יקרה
עזבי את זה שגם אם נגיד עוד טון שנים זה יקרה עדיין יהיה אפשר שגבר ואישה יביאו ילדים זה לא שיש בעיה בזה
עזבי את זה שגם אם נגיד עוד טון שנים זה יקרה עדיין יהיה אפשר שגבר ואישה יביאו ילדים זה לא שיש בעיה בזה
זה קצת לא עובד ככה
אם איך שנשים מתנהגות ב2022 צריך לעבור צד יש לך סיבה לפחד לדעתי
אנונימי
משיכה מינית לא עובדת לפי טרנד. זה מולד
מה
את אומנם חיה בהזיות אבל זאת תכלס המציאות.. כל אדם שני-שלישי יוצא מהארון לא בהכרך כהומו אבל גם כדברים שונים ולפעמים גם לא אנושיים. אני נגד גייז בכללי אז אני לא נכנס לזה
אמאלה איזה הזויים יש פה
כע זה הולך לקראות בקרוב.
אבל אני גם יישאר סטרייט לתמיד אז מגניב.
יש הרבה אנשים שנהיים הומואים בגלל שזה טרנד
אבל אני גם יישאר סטרייט לתמיד אז מגניב.
יש הרבה אנשים שנהיים הומואים בגלל שזה טרנד
אני צחקתי בקול
אנונימי