4 תשובות
הא.. אם זה חשוב, כן...
גם הייתי מוסיפה "סליחה על ההפרעה"
או "מצטערת על השעה"... משהו כזה
גם הייתי מוסיפה "סליחה על ההפרעה"
או "מצטערת על השעה"... משהו כזה
שואל השאלה:
לפני שעתיים נפגשנו ולא היה נעים לכתוב לה ישר אחרי שנפגשנו ומביך פנים אל פנים לומר לה מה שרציתיי
לפני שעתיים נפגשנו ולא היה נעים לכתוב לה ישר אחרי שנפגשנו ומביך פנים אל פנים לומר לה מה שרציתיי
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף כתבתי לה בלי סליחה או משהו לא נורא...
בסוף כתבתי לה בלי סליחה או משהו לא נורא...
אנונימית
גם טוב.
באותו הנושא: