4 תשובות
הא.. אם זה חשוב, כן...
גם הייתי מוסיפה "סליחה על ההפרעה"
או "מצטערת על השעה"... משהו כזה
שואל השאלה:
לפני שעתיים נפגשנו ולא היה נעים לכתוב לה ישר אחרי שנפגשנו ומביך פנים אל פנים לומר לה מה שרציתיי
אנונימית
שואל השאלה:
בסוף כתבתי לה בלי סליחה או משהו לא נורא...
אנונימית
גם טוב.