5 תשובות
אם יש לך אייפון אז באפ סטור
ואם יש לך גלקסי אז מהחנות אפליקציות של הגלקסי
אם את רוצה לתייג קבוצה בשביל יותר לייקים זה קודם # ואחר כךך הקבוצה כמו
#amor #love
ועם את רוצה לתייג מישהו זה ככה
@ ואת השם שלו באותיות קטנות.. כמו
@tamar123465
שואל השאלה:
איך מעדכנים?
אנונימי
תעדכני את התוכנה של התיוגים, קרה לי גם
לפעמים האינסטגרם נדפק
באותו הנושא: