5 תשובות
אם יש לך אייפון אז באפ סטור
ואם יש לך גלקסי אז מהחנות אפליקציות של הגלקסי
ואם יש לך גלקסי אז מהחנות אפליקציות של הגלקסי
אם את רוצה לתייג קבוצה בשביל יותר לייקים זה קודם # ואחר כךך הקבוצה כמו
#amor #love
ועם את רוצה לתייג מישהו זה ככה
@ ואת השם שלו באותיות קטנות.. כמו
@tamar123465
#amor #love
ועם את רוצה לתייג מישהו זה ככה
@ ואת השם שלו באותיות קטנות.. כמו
@tamar123465
שואל השאלה:
איך מעדכנים?
איך מעדכנים?
אנונימי
תעדכני את התוכנה של התיוגים, קרה לי גם
לפעמים האינסטגרם נדפק