4 תשובות
לא, לצערי אלה ששלחו לך את התמונה מחקו אותה מהגלריה שלהם וכתוצאה מכך התמונה נמחקה מהמערכת של הוואצאפ, לכן מה שעלייך לעשות זה לבקש שישלחו לך שוב.
לא...
לא
מבאס
שואל השאלה:
מזתומרת שאם אני שולחת עכשיו תמונה ומוחקת מהגלריה זה רושם להם את זה?