5 תשובות
יאו כןן
אני אוהבת את זה מ
אין לי בעיה עם זה
יאפ
לא. אני תמיד על מצב רטט
הקלדה עם רטט זה מעולה (אנשים עם אייפון לא יבינו)
הקלדה עם רטט זה מעולה (אנשים עם אייפון לא יבינו)
באותו הנושא: