18 תשובות
ב3 כל עוג זה לא מאה זה גרוע. מה גם 100 זה גרוע כי אתה בשלוש.
שואל השאלה:
לא נכון לא לכולם בא חשבון בקלות אני ב3 ואני צריכה לשבת כל יום. זה לא הופך אותי לגרועה כי בשאר המקצועות אני טובה זה הופך אותך לבן אדם מתנשא
לא נכון לא לכולם בא חשבון בקלות אני ב3 ואני צריכה לשבת כל יום. זה לא הופך אותי לגרועה כי בשאר המקצועות אני טובה זה הופך אותך לבן אדם מתנשא
אנונימית
שאלת על הציון הספציפי הזה. 3 במתמטיקה זה לא טוב. מקומות טובים לא יקבלו אותך עם 3 במתמטיקה.
שואל השאלה:
האוניברסיטה העברית מקבלים עם 3 יחד וזאת האוניברסיטה בין הכי טובות לא מאמין? לך תבדוק
האוניברסיטה העברית מקבלים עם 3 יחד וזאת האוניברסיטה בין הכי טובות לא מאמין? לך תבדוק
אנונימית
חרטא רצח..
וגם תמיד יש אפשרות להשלים לא סוף העולם
מבינה שלא סיימת בית ספר עדיין
וגם תמיד יש אפשרות להשלים לא סוף העולם
מבינה שלא סיימת בית ספר עדיין
שואל השאלה:
כן אני בי
כן אני בי
אנונימית
תלוי מה השאיפות שלך. בעברית אפשר גם להתקבל נטו על סמך פסיכומטרי.
את שאלת אם 87 זה טוב ב3. התשובה היא לא.
את שאלת אם 87 זה טוב ב3. התשובה היא לא.
שואל השאלה:
בעברית צריך תעודת בגרות ואתה יכול לומר שזה לא ציון טוב כי אני שאלתי אבל אל תתנשא ותגיד שזה גרוע להיות ב3 כי רואים שאין לך שום מושג אם אתה אומר את זה
בעברית צריך תעודת בגרות ואתה יכול לומר שזה לא ציון טוב כי אני שאלתי אבל אל תתנשא ותגיד שזה גרוע להיות ב3 כי רואים שאין לך שום מושג אם אתה אומר את זה
אנונימית
היית מוסיף, לדעתי
כי יש אנשים שבאמת יושבים על התחת בשביל לגרד את ה60 מה לעשות יש אנשים שפחות טובים במתמטיקה אבל לא אומר שהם טיפשים פשוט הם יותר חזקים בתחומים אחרים
אל תזלזל אחרת זה יחזור אליך
כי יש אנשים שבאמת יושבים על התחת בשביל לגרד את ה60 מה לעשות יש אנשים שפחות טובים במתמטיקה אבל לא אומר שהם טיפשים פשוט הם יותר חזקים בתחומים אחרים
אל תזלזל אחרת זה יחזור אליך
תלוי מה השאיפות שלך. 3 באופן כללי לא טוב. אין בונוס כמעט וגם אוניברסיטאות לא רוצות.
שואל השאלה:
חחח איך רואים שאין לך מושג על החיים שלך אוניברסיטאות מקבלות בדקתי את זה ואבא שלי ההייטק ועשה 3 אפשר להצליח גם ב3 אז אין טעם לריב את לא שווה את זה רואים שאין לך מושג מכלום ואת סתם מתנאשת
חחח איך רואים שאין לך מושג על החיים שלך אוניברסיטאות מקבלות בדקתי את זה ואבא שלי ההייטק ועשה 3 אפשר להצליח גם ב3 אז אין טעם לריב את לא שווה את זה רואים שאין לך מושג מכלום ואת סתם מתנאשת
אנונימית
אוקיי. סיימתי בית ספר לפני שנתיים.
קודם כל- 3 אין בונוס
הכי הרבה 5 יחל בונוס
תעודת הבגרות זה הדבר האחרון שיסתכלו עליו אחרי הפסיכומטרי
לכן יחידות לא באמת משנה משהו, אלא רק נותן לך רשת ביטחון במידה ו
קודם כל- 3 אין בונוס
הכי הרבה 5 יחל בונוס
תעודת הבגרות זה הדבר האחרון שיסתכלו עליו אחרי הפסיכומטרי
לכן יחידות לא באמת משנה משהו, אלא רק נותן לך רשת ביטחון במידה ו
אם לא. וואו זה כל כך לא נכון. סכם זה חיבור בין פסיכו לבגרות.
לאדעת עשיתי את המחקר שלי וראיתי איך זה עובד
לא רע בכלל כל הכבוד
אני ב 3 ולא היה ציון אחד שלא קיבלתי בו 100 זה קל מדי ואני לא לומד לכלום
לא
באותו הנושא: