7 תשובות
אם אני לא טועה את אמורה לקבל את המשכורת בתלושים
אנונימית
או להורים או במזומן בלי שידעו כי אסור בעיקרון
תלוי איפה את עובדת
אני גםר בת 15 והחשבון עובר להורים שלי
אנונימית
בגיל 15 אפשר כבר לפתוח חשבון בנק משלך
את יכולה לפתוח חשבון משלך נראלי
אנונימי
את תוכלי לקבל את זה בתור שיק
ככה אני קיבלתי
או זה או שתקבלי במזומן ואז זה שחור