5 תשובות
את לא רוצה להיות אחות? אז אל תלכי לסיעוד, תלכי לרפואה מלחתחילה.
שואל השאלה:
אני לא מתקבלת לתוכנית הרגילה ניסיתי
אני לא מתקבלת לתוכנית הרגילה ניסיתי
אנונימית
אז אם את לא רוצה אחות לדעתי לא כדאי לקחת סיכונים, כי לימודי רפואה זה לא דבר פשוט והרבה נושרים
תנסי ללכת על רפואה
מערכות מידע
באותו הנושא: