9 תשובות
שואל השאלה:
שיבצו אותי לתפקיד לחימה ורק עכשיו קלטתי את גודל הטמטום שאם אני עכשיו תהיה מלחמה לא יהיה לי זמן לשים קרם הגנה
גם אני אהיה בטירונות באוגוסט יהיה חם ממש גם בצל אני אישרף ובטח שחלק מהדברים אצטרך לעשות בשמש
שיבצו אותי לתפקיד לחימה ורק עכשיו קלטתי את גודל הטמטום שאם אני עכשיו תהיה מלחמה לא יהיה לי זמן לשים קרם הגנה
גם אני אהיה בטירונות באוגוסט יהיה חם ממש גם בצל אני אישרף ובטח שחלק מהדברים אצטרך לעשות בשמש
אנונימי
יש פטור, תקנה את הקרם הגנה, ותנזה להוציא פטור תוך כדי.
שואל השאלה:
הקרם הגנה לפנים הוא עולה 100 שקל והוא מספיק לי בערך ל3 חודשים אם אני משתמש בו פעם ביום
אבל אם אני עושה טירונות באוגוסט בטח שאצטרך להשתמש אפילו 4 פעמים ביום אז הוא ייגמר לי יותר מהר וזה הוצאות כבדות
הקרם הגנה לפנים הוא עולה 100 שקל והוא מספיק לי בערך ל3 חודשים אם אני משתמש בו פעם ביום
אבל אם אני עושה טירונות באוגוסט בטח שאצטרך להשתמש אפילו 4 פעמים ביום אז הוא ייגמר לי יותר מהר וזה הוצאות כבדות
אנונימי
לך לרופא ותדבר איתו על זה והוא יביא לך טופס המלצה להיות בצל ותביא את זה לצה"ל ותקבל פטור שמש.
צה"ל לא יממן לך קרם הגנה, אני אישית התגייסתי בחורף ואחרי הטירונות בקורס הייתי נמרחת בבוקר לפני המסדר ואז בהפסקות הייתי נמרחת שוב.
צה"ל לא יממן לך קרם הגנה, אני אישית התגייסתי בחורף ואחרי הטירונות בקורס הייתי נמרחת בבוקר לפני המסדר ואז בהפסקות הייתי נמרחת שוב.
שואל השאלה:
אני יכול לבקש דחיית גיוס בעקבות זה? זה עדיף?
אני יכול לבקש דחיית גיוס בעקבות זה? זה עדיף?
אנונימי
יש פטור שמש חשיפה ארוכה לשמש אם אני זוכר נכון, אם עוד לא התגייסת כדאי עכשיו להתחיל הליכים עם רופא עור או משהו ולדבר עם הצבא
אני אומרת, גש לרופא.. תדבר איתו על זה...
שיוציא לך איזה תופס שאתה צריך להיות בצל כי יש לך... ככה ... וככה.. וככה..
ותביא את התופס הזה לצהל.
וזהו :)
שיוציא לך איזה תופס שאתה צריך להיות בצל כי יש לך... ככה ... וככה.. וככה..
ותביא את התופס הזה לצהל.
וזהו :)
לא יממנו לך אבל אם תבקש אז אולי תקבל פטור מעמידה בשמש
תנסה, יכול להיות שגם מועד הגיוס שלך ישתנה אם אתה לוחמה.
באותו הנושא: