2 תשובות
תלחצי על הכפתור כיבוי למעלה והכפתור העגול למטה **ביחד**
**עד שהאייפון מתכבה ונדלק שוב**
תשאיר אותו פתוח עד שהוא יכבה לא מחובר למטען והוא יסתדר