5 תשובות
שואל השאלה:
כן אבל בנות ובנים זה שונה שזה מגיע לבייביסיטר אנשים מעדיפים בנות על בנים
אנונימי
נכון אבל לדעתי כן יקחו אם זה 16 ומשדר אחריות
ברור שכן אני בת 14 ואני שומרת יום יום על ילדה שהיא עדיין לא חצי שנה
אותי כבר לקחו ב14
כן זה תלוי כמה אתה אחראי