5 תשובות
לא
זה פשוט כמו לייק או דיסלייק
זה פשוט נותן לאנשים להביע את דעתם על תשובה

לא עושה כלום..
לא משפיע על נק' אמינות, זה רק דרך להביע הסכמה או אי הסכמה.
לא,פשוט לא מסכימים עם מה שרשמת
לא עושה כלום
זה מראה חוות דעת על התשובה שלך