4 תשובות
אל תגידי לה היא תראה לבד במשוב
הכל בסדר באמת. זה כולה ציון זה לא אומר עליך שום דבר.לפי דעתי אין לך ממה לפחד מהתגובה של אמא שלך. מה הדבר הכי גרוע שהיא יכולה לעשות? לומר לך להשקיע יותר?
הכל בסדר באמת שוב זה רק ציון!
הכל בסדר באמת שוב זה רק ציון!
שואל השאלה:
אין לה משוב
אין לה משוב
גם לי קרה שהיה לי בלקאווט למבחן במטמתיקה שממש היתכוננתי עליו הרבה וקיבלתי 55 .
אני קצת פרפקציוניסטית אז לקחתי את זה טיפה קשה ... אמא שלי פשוט אמרה לי להשתפר ושזה קורה ושאני ישתפר בפעם הבאה עם יש לך אפשרות תעשי מועד ב
עם לא, תספרי לה אני חושבת שהיא תבין
אני קצת פרפקציוניסטית אז לקחתי את זה טיפה קשה ... אמא שלי פשוט אמרה לי להשתפר ושזה קורה ושאני ישתפר בפעם הבאה עם יש לך אפשרות תעשי מועד ב
עם לא, תספרי לה אני חושבת שהיא תבין
באותו הנושא: