תשובה אחת
סך הכל רנו הוא רכב נחמד אבל לא משהו. מצד שני, הוא הקניה היותר טובה למול הדגמים של השנתון ההוא - מבחינת טנדרים.
קח בחשבון שהדגם מיושן ביותר וקנה אותו רק אם אין ברירה ואחרי בדיקה אמינה (כי אם הוא "שחוט" אתה הולך לזרוק עליו הרבה כסף במוסך).
מערכת סטיפס