תשובה אחת
סך הכל רנו הוא רכב נחמד אבל לא משהו. מצד שני, הוא הקניה היותר טובה למול הדגמים של השנתון ההוא - מבחינת טנדרים.
קח בחשבון שהדגם מיושן ביותר וקנה אותו רק אם אין ברירה ואחרי בדיקה אמינה (כי אם הוא "שחוט" אתה הולך לזרוק עליו הרבה כסף במוסך).
קח בחשבון שהדגם מיושן ביותר וקנה אותו רק אם אין ברירה ואחרי בדיקה אמינה (כי אם הוא "שחוט" אתה הולך לזרוק עליו הרבה כסף במוסך).
מערכת סטיפס
באותו הנושא: