3 תשובות
נכון זה לא יפה לשקר,תלכו איתה מחר
ותיפגשו פעם הבאה לבד זה לא נעים לבטל ברגע האחרון או שתלכו בלי שהיא תדע
ותיפגשו פעם הבאה לבד זה לא נעים לבטל ברגע האחרון או שתלכו בלי שהיא תדע
תגידו שאתן לא הולכת בסוף ( אבל תלכו) ככה היא לא תדע ולא תפגע.
אנונימית
מה יש לך לעשות? זה ללכת איתה מחר
או שלשקר שאתן לא יכולות בסוף וללכת שזה ממש דוחה.
פעם הבאה אולי לחשוב בהיגיון ולא להעלות את הנושא לידה
או שלשקר שאתן לא יכולות בסוף וללכת שזה ממש דוחה.
פעם הבאה אולי לחשוב בהיגיון ולא להעלות את הנושא לידה
באותו הנושא: