11 תשובות
אם זה מה שאתה אוהב אז כן! (:
אם אתה אוהב את זה ואתה נהנה מהקיר טיפוס אז לך קבוע אל תיתן לדברים לעצור אותך
אם אתה אוהב את זה אז למה לא
למה לא, רק אומר שאם אין לך תשוקה ומטרות זה יכול להיות מאוס אלא אם אתה רוצה לאתגר את עצמך ואז זה לא ישעמם אלא ילהיט
שואל השאלה:
אני לא הכי אוהב את זה אבל אמרו לי שזה מפתח שרירים בגוף למרות שזה נראלי חארטה וזה לא מפתח שרירים
אנונימי
מעניין אותך? באלך?
לא רואה סיבה שלא.
כןן אם אתה רוצה לפתח שרירים זה מאוד טוב
אם את אוהבת את זה אז למה לא ?
לפתח שרירים זה חדכ בעיקר, מן הסתם שגם טיפוס בכללי טיפוס יותר מחזק אופנים שונים.. פיתוח שרירים מהיר לרוב מתקשר לחדר כושר, עם קצת רצון אפשר גם בלי כלום עם אימוני רחוב ובית לפתח שרירים יפים, רוצה להוסיף שאימונים בשביל שרירים מגיעים יום אחד גם להיות מאוסים.. מי שעוסק בספורט יש לו לרוב שאיפות מעבר
זה אחלה כושר וגם אולי תלך לנינגה
כן