2 תשובות
זה בסדר, אבל לרוב לומדים לנהוג באמת עם ההורים מאשר עם המורה.
עברתי טסט לא נהגתי חצי שנה אחרי
הכל טוב לאט לאט נזכרים בהכל
תעלה לאוטו עם מלווה שמרגיע אותך ואתה מרגיש איתו בנוח.
הכל טוב לאט לאט נזכרים בהכל
תעלה לאוטו עם מלווה שמרגיע אותך ואתה מרגיש איתו בנוח.
באותו הנושא: