9 תשובות
לא זה חמוד לדעתי
אותי לא.
גם אותי זה מעצבן
כן גם אותי
אנונימי
תאמת שלא כי אני יודע שזה לא בא ממקום כזה
אנונימי
לי לא.
זה יכול לצאת מתנשא אבל זה יכול לצאת גם ממש אוהב
כן יואו זה מעצבן גם אני נמוכה ואז כזה מרגיש לי שלא לוקחים אותי ברצינות
לא אבל זה בתוך ריב אז כן
באותו הנושא: