3 תשובות
שואל השאלה:
זה לא מראה לי את הסימן הזה של ההקלטת מסך כמו באייפון
זה לא מראה לי את הסימן הזה של ההקלטת מסך כמו באייפון
אנונימית
אם זה עזר..
כמו באייפון
באותו הנושא: