6 תשובות
תלכי למה לא זה חוויה מקסימום תיהי דבוקה למורה
תנסי להחליט אם את באמת רוצה ללכת או לא.
שואל השאלה:
^אני מנסהה
אבל אני לא מצליחה
^אני מנסהה
אבל אני לא מצליחה
אנונימית
שואל השאלה:
^^^אי אפשרר
גם המחנכת שלי מחרידה
וגם אנחנו ישנים באוהלים עם הבנות מהשכבה (שאגב כולן צאחלות לצערי הרב ביותר;
^^^אי אפשרר
גם המחנכת שלי מחרידה
וגם אנחנו ישנים באוהלים עם הבנות מהשכבה (שאגב כולן צאחלות לצערי הרב ביותר;
אנונימית
תלכי, בטיולים תמיד כולם מתחברים וזה שחברות שלך לא באו זה משהו טוב יצא לך להתחבר לכולם בהצלחה
וואי להיות עם צאחלות למשך זמן מה זה לא פשוט!
אני חושבת שתצאי. תוכלי להתחבר למרות החרדה החברתית לעוד אנשים פשוט תתחילי שיחות או תשאלי שאלה והשיחה תזרום. מניסיון אישי זה יכול להיות ממש כיף בסוף.
אני חושבת שתצאי. תוכלי להתחבר למרות החרדה החברתית לעוד אנשים פשוט תתחילי שיחות או תשאלי שאלה והשיחה תזרום. מניסיון אישי זה יכול להיות ממש כיף בסוף.
באותו הנושא: