5 תשובות
אם זה לא סדיר אז הגיוני, גם לי היה ככה.
זה צריך להתאזן ויקח לזה זמן
אם המחזור שלך סדיר אז עדיף לבדוק את זה
זה צריך להתאזן ויקח לזה זמן
אם המחזור שלך סדיר אז עדיף לבדוק את זה
תלוי מתי קיבלת בפעם הראשונה, אבל אם זה ממשיך לקרות לכי לרופאת נשים
כן ,היה לך קורונה?
אם הוא עדיין לא סדיר אז זה בסדר, בלי קשר זה קורה לפעמים.
כן דברי עם רופאת נשים
באותו הנושא: