9 תשובות
אני כן חושבת שיקנו אבל תצטרכי להסביר את האינטרס של המכירה כי זה די חשוד שמישהו מוכר את האייפון הכי חדש במצב טוב
ותמכרי אותו בפייסבוק או יד 2
ותמכרי אותו בפייסבוק או יד 2
בטח שיקנו אותו אבל את צריכה לבדוק את הבריאוצ סוללה כי אחרת זה יוריד לך משמעותית במחיר אפ הבריאוצ סוללה לא כל גבוהה
שואל השאלה:
אני מוכרת כי אני רוצה לקנות את ה14 אז פשוט ללכת לחנות של אייפון ומוסיפה קצת כסף וקונה את ה14?
אני מוכרת כי אני רוצה לקנות את ה14 אז פשוט ללכת לחנות של אייפון ומוסיפה קצת כסף וקונה את ה14?
אנונימית
כן אבל ה14 עדיין לא יצא
שואל השאלה:
שהוא יצא
שהוא יצא
אנונימית
שואל השאלה:
אני הולכת לחנות מוסיפה אלפיים שקל מראה להם שיש לי אייפון ואז קונה את האייפון 14 שיצא?
אני הולכת לחנות מוסיפה אלפיים שקל מראה להם שיש לי אייפון ואז קונה את האייפון 14 שיצא?
אנונימית
שואל השאלה:
וזה יכול להיות כל חנות של אייפון?
וזה יכול להיות כל חנות של אייפון?
אנונימית
שואל השאלה:
איך לשאול מה להגיד להם?
איך לשאול מה להגיד להם?
אנונימית
תפרסמי בפייסבוק או ביד 2 או אפילו פה ותגידי למה את מוכרת כי זה מוזר שמישהי תרצה למכור אייפון חדש במצב מעולה
באותו הנושא: