9 תשובות
אני כן חושבת שיקנו אבל תצטרכי להסביר את האינטרס של המכירה כי זה די חשוד שמישהו מוכר את האייפון הכי חדש במצב טוב
ותמכרי אותו בפייסבוק או יד 2
בטח שיקנו אותו אבל את צריכה לבדוק את הבריאוצ סוללה כי אחרת זה יוריד לך משמעותית במחיר אפ הבריאוצ סוללה לא כל גבוהה
שואל השאלה:
אני מוכרת כי אני רוצה לקנות את ה14 אז פשוט ללכת לחנות של אייפון ומוסיפה קצת כסף וקונה את ה14?
אנונימית
כן אבל ה14 עדיין לא יצא
שואל השאלה:
שהוא יצא
אנונימית
שואל השאלה:
אני הולכת לחנות מוסיפה אלפיים שקל מראה להם שיש לי אייפון ואז קונה את האייפון 14 שיצא?
אנונימית
שואל השאלה:
וזה יכול להיות כל חנות של אייפון?
אנונימית
שואל השאלה:
איך לשאול מה להגיד להם?
אנונימית
תפרסמי בפייסבוק או ביד 2 או אפילו פה ותגידי למה את מוכרת כי זה מוזר שמישהי תרצה למכור אייפון חדש במצב מעולה